17 Sep
17Sep

שנת תוצאות, שינוי, עשייה והגשמה, כבר בפתח ואני ממש מתרגשת.
כפי שבטח הבנת, זו לא הולכת להיות שנה רגילה עבורי, וגם לא "עוד שנה" שבסופה אגיד, איך שהזמן רץץץץץץ...

השנה הזאת אני הולכת לשים את כל הפוקוס על התוצאות שאני רוצה להגיע אליהן, על שינוי - לעשות דברים אחרת - כדי להגיע למקומות אחרים, עשייה והוצאה לפועל של כל (או לפחות רוב) התוכניות שמלוות אותי לא מעט והגשמה, ששם בעצם נמצאים הסיבה והתוצאה של מה שאני רוצה, מה שאני עושה, של החזון שלי ושל הרצון והמוכנות לצאת מאזור הנוחות ולעשות דברים שיובילו אותי לרמה הבאה, בכל תחום בחיים.
 

שנה חדשה זה תמיד זמן מקסים בעיני ליצור לוח חזון חדש (או במקרה שלי "קיר חזון"), לשחרר את כל מה שכבר לא רלוונטי, לבחון האם לוחות החזון שעל הקיר, עדיין מביאים לידי ביטוי את מה שחשוב לי עכשיו, או שהפוקוס כבר השתנה וכך גם לגבי החזון הכתוב.
 

אני יודעת שלא מעט אנשים מתייחסים לשנה החדשה כאיזושהי "הזדמנות" ליצירה חדשה, אך מהר מאד מאבדים את הסבלנות, האמונה, והניצוץ בעיניים וחוזרים לאזור הנוחות ולתוצאות הישנות, אליהם הם כבר יודעים איך להגיע.
 

מאד כיף להתחיל את השנה באנרגיה גבוהה אך עם הזמן, קל ליפול למלכודות הישנות, ולא לעשות שינוי אמיתי.
 שינוי מצריך בגרות, אחריות, מוכנות, ורצון כן ואמיתי להיות במקום אחר... וכשבאמת יש תשוקה להגיע לשם, זה קל לוותר על אזור הנוחות, לאתגר את עצמנו ולהיות מוכנים לעשות ה כ ל כדי להגשים את המטרה שלנו, מתוך ביטחון, שלא משנה במה זה כרוך, לא משנה כמה זמן זה ייקח, אני נשארת מכווננת על המטרה שלי, מוכנה להתגבר על כל אתגר מתוך ביטחון שההצלחה מחכה לי שם.


אתמול נפגשתי עם מתאמנת מדהימה שלי שרוצה לכתוב ספר.

הרעיון של הספר נולד מתוך איזושהי תובנה שהיא חייבת לחלוק את הסיפור שהיא רוצה, כדי לתת כלים להתמודדות והשראה לאחרים, שהכל אפשרי.

כששאלתי אותה בין אחד לעשר עד כמה היא הייתה רוצה לעשות את זה, תשובתה הייתה אחת עשרה... ממש אהבתי את זה, כי זה בדיוק המקום שאני מדברת עליו, המקום בו התשוקה כל כך בוערת, התחושה של שליחות, של לעשות למען, של לחלוק את העוצמה, הניסיון והמילים שלך עם אחרים, כדי לעורר השראה ולהראות להם שגם עבורם זה אפשרי, זה המקום שבעצם שום דבר ואף אחד לא יכולים לעצור אותה.
 

אני אוהבת לראות את האנשים שיש להם אור בעיניים, שיכולים לראות בעיני רוחם את החזון שלהם מתגשם ושהם מחויבים לעצמם. זה מתחבר אלי, כי זה בדיוק מה שאני עושה...
זה ממש לא משנה מבחינתי, אם הגעתי לתוצאה שרציתי או שטרם הגעתי אליה, ההיאחזות בתמונה המנטאלית, ללא קשר למה שהמציאות של רגע זה מראה, היא הדבר שבסופו של דבר יעשה את ההבדל.
אני נפעמת כל פעם מחדש מחוכמתו של היקום, ונרגשת לראות כל פעם מחדש, איך זה עובד.
 

לפעמים המרווח בין הרעיון (מחשבה, חזון, תשוקה, רצון) לבין ההגשמה הוא קצר מאד, ולפעמים הוא אורך שנים, אך הביטחון שההגשמה מובטחת ותהיה בזמן הנכון, עוזרת לפתח דבקות במטרה ולהמשיך...
מאחלת לכולנו שתהא זו שנה של הגשמה, הצלחה, אהבה, שפע, בריאות וכל שנבקש... בשבילי זו כבר שנה של תוצאות, שינוי, עשייה והגשמה. שנה טובה.



להזמנת המדריך לאהבה עצמית לחצו כאן!

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.