29 Jun
29Jun

לפני כשבועיים הייתי בכנס בנושא פיננסי. היו בכנס מעל למאה אנשים, כולם היו צמאים לדעת איך להתנהל טוב יותר, איך למנף את ההכנסות שלהם ובעיקר, איך להגיע למצב של חופש כלכלי - מצב בו תמיד יש לנו מספיק לכל מה שאנחנו רוצים ואקסטרה כסף בצד.
בימים אלה, שהכל כל כך יקר, שכולם "רבים" על הכיס של הצרכן והרבה אנשים נמצאים בתודעת הישרדות, זה נשמע מאד מעניין.
במהלך הכנס, המרצות דיברו על ההזדמנויות שנקרות בדרכנו.
הייתה התקוממות בקהל. הרבה מאד אנשים לא הבינו על איזה הזדמנויות המרצות מדברות.
בראש של אותם אנשים, הזדמנות זה משהו שנדיר שמופיע בחיינו, ואם הוא כבר מופיע, הוא חייב לבוא באריזת מתנה מפוארת, כדי שנזהה אותו.

זה היה מדהים לראות, איך חלק מהאנשים מגינים ב"חירוף נפש", על תודעת החסר שלהם, על האמונה שהם בקושי שורדים, ממאנים לראות כמה הזדמנויות עומדות לפניהם, ברגע הנתון, דרך הכלים שהמרצות מעבירות, דרך האנשים שסביבם, התמיכה, והכי חשוב, דרך הנכסים שיש להם עצמם, שהם מסתכלים עליהם כמובן מאליו ולא מבינים את
ערכם (כמו ידע, ניסיון, תשוקה, נחישות, משמעת עצמית, אהבה לאנשים, אהבה למה שהם עושים, כמובן אהבה לעצמם ועוד...)...


אותם אנשים לא זיהו את ההזדמנויות שבפניהם, לא בגלל שהן לא היו קיימות, אלא בגלל חוסר נכונותם לצאת מאזור הנוחות, לעשות דברים אחרת, לפתוח את שדה הראייה שלהם לאופציות נוספות ובעיקר, לקחת אחריות ולהפוך את מה שהם רוצים - למציאות.
 

אנשים רבים לוקחים קורסים יקרים ותהליכי ליווי ומצפים שהמורה, המדריך, או המנטור שלקחו, ישנה את חייהם ומכיוון שזה בלתי אפשרי, הם יוצאים מאוכזבים ועם אמונות מגבילות, על כך שאצלם זה לא עובד.
 

השבוע נתתי הזדמנות לעשרה לקוחות שלי שרוצים לעשות שינוי, לקבל שיחת מיקוד חינם.
היה מעניין לראות שכמות רבה של אנשים נרשמו לשיחה, אך כמות קטנה הרבה יותר, עקבה אחרי ההנחיות במלואן ומילאה אותן, כדי לקבל את שיחת המיקוד.
 

למה כל זה קשור לאהבה עצמית?
 

כי אהבה עצמית היא קודם כל הנכונות להתחייב לעצמך, למטרות שלך, או יותר מכך, להצלחה שלך.
אנשים שאוהבים את עצמם, יודעים שחלומות אפשר להגשים והם יעשו הכל כדי להגשים את עצמם...
אנשים שאוהבים את עצמם, לא רק שלא יחכו להזדמנות ש"תבוא אליהם", הם ייצרו כל הזמן הזדמנויות, יהיו יצירתיים, משתפי פעולה ומעזים.
אנשים שאוהבים את עצמם, ייעזרו באחרים, אך לא יתלו את ההצלחה שלהם, ההגשמה והסיפוק שלהם על אחרים.
החיים מציעים לנו כל הזמן הזדמנויות, לפעמים קטנות, ולעיתים רחוקות יותר, הזדמנויות ג ד ו ל ו ת, כאלה שאי אפשר להתעלם מהן... אך אם נחכה להזדמנות הגדולה, שתבוא באריזת המתנה שציפינו, כנראה שנשאיר את עצמנו "תקועים" ומתוסכלים למשך זמן רב...
כל אדם שאנחנו פוגשים, כל אתגר, כל הצעה, רעיון, מחשבה, משפט, כנס, שיר, או כל דבר אחר בחיינו, יכולים לתת לנו השראה ואינספור הזדמנויות... לעשייה, ללמידה, להתפתחות אישית, להגשמה, למינוף ולהצלחה גדולה יותר. כל מה שאנחנו צריכים זה להיות מוכנים לפתוח את הידיים, הלב, והעיניים, להגיד תודה ולעשות!!! לעשות את

כל אותם הדברים שיקדמו אותנו לקראת הגשמת החזון שלנו. לעשות את הדברים שהיינו רוצים לראות מישהו, שאנחנו באמת אוהבים, עושה עבור עצמו. לעשות מתוך הבנה שלא הגענו לכאן סתם, ושיש לנו מה לחלוק עם העולם. לעשות מתוך אהבה עצמית ורצון להגשמה...
היו פתוחים, השתמשו בנכסים שכבר יש לכם וצאו לדרך, לכבוש את העולם!!!
 אל תגרמו לעצמכם לסבול, אלא להגשים. היו מקור השראה לסביבתכם. 

נועדתם להצליח!


להזמנת המדריך לאהבה עצמית לחצו כאן!

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.