18 Sep

תהיה שנה עוצמתית וחשובה
 

שנת תשע"ח כבר ממש עוד רגע כאן, ואני מרגישה שעם כל שנה שעוברת, אני פחות מוכנה לקבל את השנה החדשה...

אני זוכרת כילדה, שבועיים שלושה לפני ראש השנה הייתי מכינה כרטיסי ברכה לכל החברים ושולחת אותם בדואר. עשיתי את זה במשך שנים, עד אולי גיל 30, ואני זוכרת שבשלב מסוים, אנשים ממש סיפרו לי שהם מחכים למעטפה שלי. זה היה כל כך כיף לשמור על המסורת הזאת, להתכונן להתחדשות הזאת, שראש השנה מביא עמו.

היום הדברים השתנו.

את כרטיסי הברכה, החליפו לאט לאט הטלפונים - לאיחולי שנה טובה, ועם הזמן והטלפון החכם, הם הופכים יותר ויותר לאיחולי ווטסאפ בתפוצת נאטו.
העולם משתנה, ואנחנו זכינו להכיר את הטוב של אז, וליהנות גם מהטוב של היום - שהטכנולוגיה, האנרגיה החדשה, וההתפתחות מביאים לנו היום.
מי שלא מוכן לקבל את השינוי, להתיידד איתו וללמוד, נשאר באנרגיה הישנה וחווה תסכול, כעס, אכזבה ותחושת זרות.

קראתי לפוסט היום תשע"ח - תהיה שנה עוצמתית וחשובה, מכיוון שהשינוי המרכזי שהאנרגיה החדשה הביאה עמה (המעבר מעידן של מים ואדמה, לעידן של אש ואויר), הוא ההבנה שאנחנו לא קורבנות של מצבים או אנשים, אלא ישויות רוחניות החיות בעולם פיזי. יש לנו את היכולת, וחובה עלינו לקחת אחריות וליצור את החיים שאנחנו רוצים לחיות.
סיפורים של הוא, היא, הם... אשמים במצב שלי, כבר לא עובדים יותר. אנחנו יכולים להיות מחוברים לחדשות ולכל הדרמה שהתקשורת מביאה אלינו, ולהסביר לעצמנו שלא הצלחנו בגלל הממשלה, המשפחה אליה נולדנו, האזור בו גדלנו וכו'... או שאנחנו יכולים לבחור...
לבחור להתחייב לעצמנו, להתחייב למטרות שלנו, לעשות מה שצריך, ללמוד, לטפל בעצמנו, ולהצליח... גם אם זה לוקח זמן, גם אם אנחנו חווים "כישלונות" בדרך, גם אם פירות ההשקעה שלנו מאחרים לבוא...

יש לי חברה שחווה המון אכזבות בחייה. זה לא בגלל "מזל רע" או משהו כזה, אלא בגלל שהיא חושבת שאם היא השקיעה במשהו, היא חייבת מיד לראות תוצאות. אין לה את הסבלנות, הנחישות, ההתמדה והאמונה לעשות את הדברים שוב ושוב ושוב.... עד שתצליח. היא מבינה שכדי לקצור צריך לזרוע, אך זו מבחינתה העבודה של מישהו אחר... היא רוצה ליהנות מהפירות על מגש של כסף. הגישה הזו משאירה אותה מתוסכלת ומאוכזבת במשך שנים, שוב, ושוב, ושוב... והיא עדיין מחזיקה בגישה הזו, בתקווה שיום אחד הדברים ישתנו...

תקווה היא מיקוד שליטה חיצוני. היא חוסר מוכנות לקחת אחריות ולעשות את מה שצריך. כשאנחנו מוכנים לעשות את מה שצריך, אנחנו לא צריכים לקוות, אלא מוכנים לעשות ולהשתפר כל הזמן ויודעים שדברים יקרו, בדיוק בזמן הנכון, ושהתהליך שאחנו עוברים עד שהדברים קורים, עוזר לנו להשתפר, להיות יצירתיים יותר, סבלניים, בעלי אמונה וביטחון ועוד... וכל זה תורם להתפתחות שלנו.
שנה חדשה בפתח, וזו שנה שיכולה להיות עוצמתית וחשובה לכל מי שיבחר בכך...
המעבר מעידן המים והאדמה, שהתאפיין במערכת הרגשות ובחומריות, לעידן האש והאוויר, שמתאפיין בתשוקה, ביצירה, בטכנולוגיה, בהבנה ובתודעה, מאפשר לנו ליצור שינויים מהירים יותר בחיינו בעזרת שינוי התודעה והתחברות לתשוקה שלנו.

זה תלוי בנו!!!

אם נסתכל סביבנו, היום יש הרבה מאד חבר'ה צעירים שהם יזמים מצליחים, יש הרבה יותר קורסים ולמידה לא רק של תיאוריות, אלא של פרקטיקה והתפתחות אישית. היום חבר'ה צעירים מגיעים לאימון ומוכנים להשקיע בעצמם, כי הם יודעים שהם הנכס הכי יקר שלהם ושכדי לשנות את המציאות, עלינו לשנות את עצמנו.
עבודה קשה כבר לא מבטיחה יותר עתיד בטוח. רק מי שאנחנו הופכים להיות בכל יום מחדש, יכול להבטיח את העתיד שלנו.

וואו... אני יודעת, כשאני כותבת את המילים האלה אני נשמעת אפילו לעצמי קצת דרמטית וזה ממש לא מה שהתכוונתי להיות. אך הייתי רוצה לצעוק לעולם, או לפחות לחלק מהעולם, לאלה שמחכים שהעולם ישתנה...(ויתאים את עצמו אליהם), תתעוררו!!! העולם אכן משתנה, אך הוא משתנה בצורה כזאת שדורשת מאתנו לקחת אחריות. וזה נפלא!!! זה אומר שאנחנו מתחילים להבין את העוצמה שלנו, את החלק הרוחני עליו כתוב כבר בתחילת ספר בראשית - בראשית פרק א' פסוק -27 - 28: "כז וַיִּבְרָא אֱלֹהִים אֶת-הָאָדָם בְּצַלְמוֹ בְּצֶלֶם אֱלֹהִים בָּרָא אֹתוֹ  זָכָר וּנְקֵבָה בָּרָא אֹתָם.  כח וַיְבָרֶךְ אֹתָם אֱלֹהִים וַיֹּאמֶר לָהֶם אֱלֹהִים פְּרוּ וּרְבוּ וּמִלְאוּ אֶת-הָאָרֶץ וְכִבְשֻׁהָ וּרְדוּ בִּדְגַת הַיָּם וּבְעוֹף הַשָּׁמַיִם וּבְכָל-חַיָּה הָרֹמֶשֶׂת עַל-הָאָרֶץ".

וכל מי שיפעל מתוך העוצמה הזאת, יזכה לחוות את ארץ זבת חלב ודבש, שהובטחה לנו, גם בנוף הפנימי שלו.
אתמול התחלתי את היום עם מלא תקלות... פשוט כל מה שעשיתי השתבש. הייתה לי המון עבודה, אך החלטתי לעזוב הכל. בימים שדברים לא הולכים, לא צריך להילחם, אלא פשוט לקחת הפסקה...
קבעתי עם חברה, והלכתי לספק שאני קונה אצלו ציוד משרדי.
קניתי כל מיני דברים, והוספתי בלוק ציור, לעבוד על חזון עם קבוצת המאסטרמיינד שלי, שמתחילה אחרי החגים.

יש משהו מאד עוצמתי בחזון בכלל, ובלוח חזון בפרט. זה כלי שאני עובדת איתו במשך שנים וממליצה לכל אחד לעשות את זה - לפחות פעם בשנה.
אני החלטתי לפנות זמן ולהעלות על הכתב את כל מה שאני רוצה להגשים השנה. זה יהיה הבסיס ללוח החזון שלי.
שנת תשע"ח הולכת להיות שנה משמעותית עבורי, שנה של שינוי, צמיחה, והגשמת עוד כמה מטרות שעדיין לא השגתי.
אני יודעת שזו יכולה להיות שנה משמעותית גם עבורך, ועבור כל אחד שיבחר בכך... זה רק דורש להגיד כן!!!! כן להצלחה, כן לאהבה, כן לשפע, כן לבריאות, כן לעצמך!!!
זה דורש להגיד כן ולהתחייב לעצמך לעשות את הכי טוב שלך, להתמקד, להחליט שמגיע לך, לעשות את מה שצריך, ולא רק את מה שקל, וכמובן... לאהוב את עצמך יותר!!! לאהוב את עצמך עד כדי כך, שהבחירה שלך תהיה כל יום מחדש, להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמך, לתת לעצמך את הטוב ביותר, לחלוק את עצמך עם העולם ולהאמין שמגיע לך....

מזמינה אותך להגיב על הפוסט או לשתף, איך הולכת להיראות השנה שלך...

מאחלת לכולנו שנה נפלאה, עוצמתית וחשובה...

שלך,

יעל.

להזמנת ספר הדגל - המדריך לאהבה עצמית - לחצו כאן!

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.