31 Dec

זה לא ייאמן, איך הזמן רץץץץ לו ושוב הגענו ליום האחרון של השנה האזרחית.
ליום הזה, יש חשיבות מרובה עבורי, מכיוון שהוא זמן חשוב ללמידה, סוג של מאזן לגבי מה שהשגתי השנה, (ואיך עשיתי זאת), מה שלא השגתי וחשוב לי להשיג, מה למדתי, מה יישמתי, מהו השלב הבא אליו אני רוצה להגיע והכנת תוכנית פרקטית לגבי ה"איך"...
תמיד ביום הזה אני עושה לוח חזון חדש, לוח שמבטא את הרצון והתשוקה שלי להיות, לעשות, לחיות ללמוד וללמד אחרים את האני מאמין שלי לגבי היכולת שלנו להגשים חלומות ולהבין שהכל אפשרי...
 

סוף השנה מבחינתי זה זמן מצוין להעריך את כל התהליכים שעברתי עם המתאמנים שלי, שלומדים ומתרגלים אהבה עצמית, ומשנים את חייהם ברמה היומיומית.
זה זמן לחשוב על עוד תכנים ועוד דרכים להעביר דרכם את המסר ולעודד אנשים לקחת אחריות מלאה על חייהם וליצור את החיים שהיו רוצים לחיות...
 

השנה הבטחתי לעצמי גם להיות בקשר קרוב יותר עם הלקוחות שלי, לדבר יותר, להקשיב יותר ולהבין איזה כלים עומדים לרשותי לעזור לאנשים לקחת אחריות מלאה על חייהם.
השנה הבטחתי לעצמי, לאהוב את עצמי יותר (ומקווה שזו גם הבטחה שלך, לעצמך), לשים לב לפרטים הקטנים שהגוף משדר לפעמים, הנפש משדרת ולעיתים גם המיינד ובעיקר להיות קשובה לרוח שמקיפה אותי, שעוברת דרכי, שנמצאת מלפני, מצדדי, מאחורי ובתוכי...אני יודעת שהרוח לא טועה... היא מדריכה אותנו בדיוק להגיע למקום אליו אנחנו צריכים, היא אחראית על הזמנים ויוצרת ניסים והזדמנויות עבורנו, כל הזמן.
 

שנת 2015 עבורי היא שנה של הצלחה!!!
 

זו שנה של יציאה יזומה מאזור הנוחות, לכל מיני כיוונים חדשים, שנה של צמיחה אישית ועסקית, שנה של ביטחון, הרבה אמונה ויצירה משותפת עם הרוח.
השנה הזו אסע לפחות פעמיים לחו"ל, פעם אחת לעבודה, והשנייה לחופש המשלב עבודת מודעות.
השנה אעודד אנשים בדרכים נוספות ללמוד לאהוב את עצמם יותר, להאמין בעצמם ולתת לעצמם... (וגם לאחרים)...
השנה אחליף את האוטו, אעבור דירה, ו...
 וואו, כמה מרגשת שנת 2015... כמה אנרגיה של עשייה והגשמה היא מכילה בתוכה, כמה אהבה, שפע, אור, ואנשים... שנת 2015, ברוכה הבאה!!!


להזמנת ספר הדגל - המדריך לאהבה עצמית - לחצו כאן!


הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.