15 Jan
15Jan

האמת, יותר מכך, אני פשוט מבקשת מהם, שלמשך 12 שבועות הם פשוט יניחו את הנושא בצד.

אז לפני שאספר מה עומד מאחורי זה, חשוב לי לציין, שלפחות 4 אנשים שהמטרה שלהם היתה להתחתן, מצאו זוגיות במהלך תקופת האימון והתחתנו. 

עוד כמה אנשים שבאו במטרה למצוא פרק ב', אחרי פרידה או גירושים, מצאו את זה תוך תהליך האימון.

אז מה בעצם קורה פה?

נתחיל מהבסיס: יש לנו מערכת יחסים אחת בחיים - עם עצמנו, וכל שאר מערכות היחסים הן השתקפויות של מערכת יחסים זו. 

אני לא מאמנת ספציפית לזוגיות, או לעסקים, או לדימוי גוף, בריאות, מערכות יחסים במשפחה וכד'... עם זאת, במהלך השנים עסקתי בכל הנושאים האלה והגענו להמון הצלחות מדהימות. 

איך? 

בגלל שברור לי, שאנשים שלא מוצאים זוגיות, זה לא בגלל שחסרים גברים או נשים, ועסקים או קריירה מגיעים לתוצאות מסוימות, לא בהכרח בגלל שאנשים עושים את הדברים הלא נכונים, ודימוי גוף לא קשור באמת למשקל ומערכות היחסים במשפחה לא מאתגרות בגלל שאנשים הם כאלה ואחרים... (כן. בכל משפחה יש אנשים כאלה ואחרים והרעיון הוא ללמוד לחיות עם זה בדרך הכי טובה שאנחנו יכולים). אז מה כן העניין? מערכת היחסים שאנחנו מנהלים עם עצמנו ולרוב אפילו לא מודעים אליה. 

העולם שבחוץ הוא רק השתקפות של העולם שבפנים. ולמרות הקושי שפעמים רבות אנחנו חווים בחוץ, אנחנו חייבים להבין שזו מתנה בתחפושת שבאה להראות לנו על מה אנחנו צריכים לעבוד.

כשהגיע אלי בחור לאימון וממש רצה כבר לבנות משפחה, הוא יצא להמון דייטים. הוא הכיר נשים מקסימות, אך אף פעם זה לא המשיך ליותר מדייט, שניים, גג שלושה... 

כאשר הורדנו את הלחץ מהזוגיות והחתונה, היה לו זמן להכיר את עצמו, את האמונות שיש לו לגבי עצמו, לגבי זוגיות, את מה חשוב לו באמת... כאשר זיהינו את המקומות האלה, הוא לא היה צריך להתאמץ, הבחורה הנכונה פשוט הגיעה. 

בערך חודש וחצי אחרי תחילת התהליך הוא הכיר מישהי והיום הם נשואים והורים לשני ילדים. 

הגיעו אלי שתי נשים, (כל אחת בנפרד) שחיפשה זוגיות לפרק ב'.

הן לא חיפשו להקים משפחה. הן חיפשו פרטנר לחיים, מישהו שיהיה להן כיף איתו ולצידו. 

אחת מהן היתה ממש לחוצה כבר למצוא את האביר על הסוס הלבן והשנייה לקחה את הדברים יותר באיזי. 

גם הפעם, הנחנו לנושא ולא התמקדנו בו. אפילו הגדלתי לעשות והצעתי להן את הרעיון שהן יהיו בסדר גם אם הוא לעולם לא יגיע... יש להן את עצמן, הן לא צריכות להתפשר או להקריב שום קורבן כדי להיות בזוגיות.

אחת מהן הסתכלה עלי כאילו נפלתי מהירח. "שמעת מה שאמרתי"? היא שאלה. "מטרת האימון מבחינתי היא למצוא זוגיות".

שמעתי והתחברתי למטרה שלה לגמרי.

לא יכולתי להבטיח לה שתמצא את מה שהיא רוצה, כי הבחירה היא שלה. אבל ידעתי בוודאות שברגע שתמצא את עצמה, את מי שהיא באמת, שתבין שהיא מספיקה בין אם יש לה בן זוג ובין אם לא, הדברים יסתדרו...

היא סמכה עלי.

האמת, היא לא מצאה זוגיות במהלך תקופת האימון, אך היא מצאה את עצמה ובגדול!!!

היה ברור לה מי היא, מה היא רוצה, מה המחשבות והאמונות שהגבילו אותה, איפה היא מרבה לשים סימני קריאה במקום סימני שאלה וכו'... תוך כמה חודשים היא נכנסה לזוגיות עם אדם שהכירה בעבר ופסלה והם מאושרים מאד ביחד.

הגברת השנייה שפחות מיהרה, הספיקה "לטרוף" את החיים בתקופת ה"לבד". עשתה המון דברים למען עצמה, הכירה אנשים חדשים, יצרה חברויות חדשות, ניסתה לחדש קשר מהעבר והבינה שזה לא מה שהיא מחפשת והיתה מוכנה לחכות למפגש עם האדם הנכון. היא ידעה שהוא רק בונוס, שהכל בסדר גם ברגע הזה!!! כמובן, בזמן הנכון, הוא הגיע...

אז נכון, יש הבדל בין זוגיות ראשונה לשנייה, זה אחרת כשרוצים להתחיל להקים משפחה לעומת שרוצים לפתוח בפרק ב', אך העקרונות הם אותם עקרונות. מה שמושך לחיינו את האנשים המתאימים זה אנחנו, האנרגיה שלנו, התדר שלנו, שנובע מהמחשבות, הרגשות והאמונות שיש לנו על עצמנו ועל זוגיות, וכשאנחנו לומדים על המקומות האלה ומוכנים לעשות עבודה, לשחרר את הצורך ואת הפורמט שבו הדברים צריכים לקרות, התנאים מסתדרים והאדם הנכון מגיע. וכן, זה יכול להגיע בדייט, במפגש אקראי, דרך חברים משותפים וכו'... הרוח הרבה יותר יצירתית מאתנו וכשהתנאים הופכים לאופטימליים היא יודעת לכוון אותנו לשם. 

גם ברגעים אלה אני בתהליך אימון שהמטרה שלו התחילה במציאת זוגיות פרק ב'. גם כאן שמנו את נושא הזוגיות בצד ותוך חודש וחצי קרתה תפנית בעלילה ופתאום הדברים הסתדרו דווקא עם בן הזוג שהיה, (לא הגרוש), אך ממקום הרבה יותר נכון, בריא ומאוזן. 

וכן, זה לא משנה אם אנחנו מדברים על זוגיות, על קריירה, או על כל תחום אחר. 

מכיוון שבכל תחום בחיינו, אנחנו נוכחים, תמיד זה קשור אלינו מה שקורה ולכן, תמיד גם עבודת השינוי מתחילה במערכת היחסים שלנו עם עצמנו. 

נושא ההשתקפויות תמיד עובד. בין אם אנחנו מקבלים את זה ובין אם לא, בין אם אנחנו יודעים לזהות את ההשתקפויות בחיינו, ובין אם לא. ברגע שאנחנו מוכנים להסתכל על הדברים מנקודת מבט אחרת מזו שאנחנו רגילים לה, הזדמנויות חדשות נפתחות...

נשתמע בקרוב,

שלך,

יעל

אימון אישי רוחני - ליווי להגשמה דרך פיתוח אהבה עצמית

www.yael-philosof.com


אולי יעניין אותך:

המדריך לאהבה עצמית - ספר הבסיס להבנת מערכת היחסים שלנו עם עצמנו. מדריך פרקטי להבנה ויישום של אהבה עצמית בחייך.

מי האויב הכי גדול שלך ואיך אפשר להתיידד איתו - ספר המשך שמתמקד במערכת היחסים שלנו עם האגו. 

אימון אישי - יש ליצור איתי קשר לגבי אימון 054-4923833

זה הזמן לאהוב את עצמך יותר - תכנית ליווי לפיתוח אהבה עצמית (אפשר להתנסות בתכנית במשך שבוע בתשלום של 10% ממחיר התכנית המלאה).


הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.