20 Feb
20Feb

וואו... הפוסט הזה כמה ימים כבר יושב לי בראש ולמרות שאני מתרגלת את הדברים ברמה היומית, לא ממש נפל לי האסימון, עד לאותו ווטסאפ שקיבלתי מלקוחה שלי, כפידבק על תהליך התדר. 

זה התחיל בכלל בווטסאפ אחר, שקיבלתי מחברה, שביקשה ממני לחתום על איזושהי עצומה לגבי המצב הכאוטי שקורה היום במדינה.

אמרתי לה שאני לא אחתום, כי אני לא מאמינה שזאת הדרך ליצור שינוי.

שלושה חוקים שמנחים אותי הרבה בדרך בה אני חיה הם:

1. חוק המשיכה - דומה מושך דומה שאומר שמה שאנחנו משדרים לעולם, זה מה שאנחנו מקבלים. 

ואם ניקח את זה לאמרה הידועה שלי ש"יש לנו מערכת יחסים אחת בחיים - עם עצמנו, וכל שאר מערכות היחסים הן השתקפויות של זו" - הרי הדרך שבה אנחנו נתנהל בעולם תשתקף אלינו, בסופו של דבר, חזרה דרך האנשים, החוויות והנסיבות שנפגוש. 

2. חוק שקשור לחוק המשיכה ואומר שבעצם מה שאנחנו שמים עליו את הפוקוס גדל. 

כלומר, אם אני שמה את הפוקוס על העוול שנגרם וחותמת על העצומה, העוול וכל היוצא ממנו יגדל בחיי. 

3. חוק הפעולה והתגובה של ניוטון שאומר - שבין גופים הפועלים באינטראקציה, כאשר גוף מפעיל כוח כלשהו על גוף אחר, הגוף האחר יפעיל כוח השווה בעוצמתו אך מנוגד בכיוונו על הגוף הראשון. זה אומר, שכאשר אני אפעל בהתנגדות למשהו, ככל שאני אתנגד, גם הכוח שמולי יפעיל אותו כוח כנגדי... ואם אנחנו מדברים על מסה של אנשים שיחתמו, ההתנגדות חזרה רק תתעצם. 


זה לא משנה איזה "חושך" אנחנו חווים בחיים, ולכולנו, כישויות רוחניות שמתנסות בעולם פיזי, יש אתגרים והתמודדויות עם החושך, אני בטוחה שהדרך להתמודד מולם היא בלהעצים את האור ולא ליצור ביטויים של אותו חושך (התנגדות, עצומות, נקמה, האשמה, כעס וכד')...

פשוט, כן, קל, ממש לא.

פשוט, כי יש הרבה דרכים להביא לידי ביטוי את האור שבנו וכאשר אנחנו מחוברים לדברים שעושים לנו טוב, האור יוצא החוצה באופן טבעי, דרך מילה שנגיד, מחווה שנעשה, האותנטיות שלנו, "אבקת האהבה" שנפזר ועוד...

קל, ממש לא, כי אנחנו "משועבדים" לאגו, לפחד, לצדק, לדאגה, לשליטה וכו'... וכשאנחנו עושים דברים, יש לנו תחושה שאנחנו שולטים בעניינים, גם אם בסתר ליבנו אנחנו יודעים שמה שאנחנו עושים לא ממש אפקטיבי.


בשלוש שנים האחרונות, מאז הגיעה הקורונה לחיינו וחיינו השתנו לחלוטין, עברתי מסע שחידד לי את הדברים.

בין הצורך העז שלי בצדק, בדיוק, בהסתכלות של טוב ורע - לבין הבנה (לא רק בראש, אלא מה שאני קוראת ברמת התאים) שיש סיבה מאחורי כל דבר, למפגש בין מה שקורה בחוץ לבין האני הפנימי ועוד...

ראיתי פתאום כל כך הרבה שיעורים שעלינו כאנושות לעבור וידעתי, שהדרך היחידה שלי ליצור שינוי, היא ליצור שינוי בעצמי. היא לדבר את האמת שלי, לבטא את האור שבי ולחכות שתיווצר מסה קריטית, שתיצור שינוי בעולם. 

ואם דיברנו על חוק המשיכה - הרי שברור שאני לא לבד, פוגשת, מבלה ומחכה לפגוש עוד ועוד אנשי אור שמאמינים בדרך הזאת.

כאשר אנחנו מכניסים אור קטן לחדר חשוך, כבר אין באמת חושך. 

כאשר נבחר להיות האור הגדול שאנחנו בעולם, החושך לא יכול לעמוד בפנינו. 



אה... ולמה בחרתי ברדיו כתמונה לפוסט?

בגלל שהכל עניין של תדר. ככל שאנחנו מרגישים טוב עם עצמנו ועם החיים שלנו, אנחנו שומרים על תדר גבוה, מביאים לידי ביטוי את האור ומושכים לחיינו יותר אור.


אולי יעניין אותך:

"שומרים על תדר גבוה - 21 ימים של השראה וביחדנס" - פרטים והצטרפות לתכנית

 




הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.