קרא עוד


לאחר ההרשמה אצור איתך קשר לקביעת מועד לקיום הפגישה.


אימון הוא תהליך, לא שינוי קיצוני שקורה בפגישה אחת.

הרבה פעמים אנשים לא רוצים/צריכים תהליך אימון אלא רק לפצח משהו שחוסם אותם, שמפריע להם להגשים מטרה מסוימת, או להבין משהו שלא עובד בחייהם.

זו בדיוק המטרה של פגישת המיקוד.

בפגישה נסתכל על הדברים מפרספקטיבה אחרת, נבדוק דפוסים קיימים (מחשבה, רגש, עשייה, דרך התנהלות) כדי לזהות את החסם שתוקע אותך ונשחרר אותו.

אנשים מעידים שאחרי פגישת מיקוד "נפתח להם הראש" לדברים שלא חשבו, שלא עשו, או שלא ידעו על קיומם. בנוסף, פגישת המיקוד מניעה לפעולה ולעשייה ולכן, מביאה תוצאות. 

חשוב לציין, אני נותנת בפגישת המיקוד אל ה - 100% שלי, אך מי שצריך לעשות את עבודת השינוי, כדי לראות תוצאות, זה אתם כך שלא מספיק רק להיפגש אלא צריך גם ליישם את הדברים שקיבלת.


מה מספרים אנשים אחרי פגישה כזאת:

"יעל, תוך שעה אחת ויחידה הצלחת לחשוף בפני את שני הצדדים של הקושי (יציאה והישארות באזור הנוחות), נתת לי דרך אחרת איך לראות את תפקידי וציידת אותי בכלים וטיפים להמשך עבודתי. יצאתי מהפגישה עם השראה ותקוה לעבודה יעילה, משוחררת ומהנה. 

תודה לך", 

ירון וולוך

*******

"עשיתי מפגש אחד עם יעל, מאחר והרגשתי שאני קצת נבלע במאורעות החיים. היה לי מדהים לראות איך שבשעה אחת, עברנו על כל מה שישב עלי והגענו כל כך לעומק הדברים. יצאתי עם הרבה תובנות מהפגישה הזאת וגם עם כוחות מחודשים להתחיל לפתור ולהתמודד עם הבעיות שלי. יעל המליצה לי לקרוא שוב את "המדריך לאהבה עצמית", ובינתיים נראה שזה מתקדם טוב. 

אני ממש שמח שיצא לי לחוות את המפגש הזה וממליץ בחום". 

איירי ק.

******

"יעל היקרה, 

אני מכירה לך תודה מעומק הלב על אימון ממוקד, חד ומושחז... בזכות החידוד והמיקוד להפליא הצלחתי לנוע לקראת השגת מטרתי החדשה. יכולתך להקשיב, להבין ולסייע לי בליטוש היהלום שבי, תוך כדי הנחלת זרעי המדריך לאהבה עצמית - מינפה אותי וממנפת אותי כאן ועכשיו לשחקים חדשים, מקומות של בחירות וקבלת החלטות מתוך מודעות ומוכנות עצמית. מודה לך על הרצון הטוב, היצירתיות והאותנטיות בשלבים השונים בתהליך - מכתיבת המדריך, שמרגיש לי בפנים כאילו נכתב למעני, בזכות החיבור לכל מילה כתובה, ועד לבחירת הקלף המנצח, שחיזק את בחירותיי. מאחלת לך המשך חיזוקים והכוונות בליבם של הבריות... 

מוקירה, מעריכה" 

מיקאלה

******

"בוקר טוב יעל יקרה, 

מה שלומך? אני כותבת לך בעקבות שיחת האימון שעשינו. כמו שאת יודעת, השיחה לא היתה לי קלה, שמת לי מראה והזכרת לי את העוצמות והיכולות שלי. בשיחה חשבתי על איך להקטין ולצמצם את עצמי, כשהגוף אותת לי שזה לא נכון ואני הייתי מוכנה לדרוך על האיתותים ולבצע מהלך שיכל לגרום נזק יותר מאשר תועלת. הבנתי שלצמצם את עצמי מנציח תודעת ההישרדות, אך לא היה לי אומץ לשנות את הדפוס המחשבתי. השיחה המשיכה להדהד לי וגם קרו כמה דברים שהראו לי שהכיוון שבחרתי לא נכון לי. אמרת לי לחשוב על הדברים שכבר יצרתי ושאני יכולה לעשות. באותה שיחה, מתוך תודעת חסר, הייתי עיוורת לערך שאני נותנת - אפשר לומר לוקחת את זה כמובן מאליו. התחלתי להעלות תמונות מהסיורים האחרונים במדריד ובטולדו, פעילות שאני כל כך אוהבת... וכן, זה עודד יצירת קשר עם מטיילים והופ אני בתודעת היש, יוצרת שגשוג. 

שמחה מאד שהיית עבורי במקום ובזמן הנכון. שולחת לך המון נשיקות, חגית ממדריד".

חגית