ספרים דיגיטליים

המדריך לאהבה עצמית - ספר דיגיטלי זה ספר שיצא לאור בשנת 2011 ומסביר בבהירות על מערכת היחסים שלנו עם עצמנו ואיך היא משפיעה על כל תחום בחיינו. נקודת המוצא של הספר היא שיש לנו מערכת יחסים אחת בחיים - עם עצמנו, וכל שאר מערכות היחסים הן השתקפויות של מערכת יחסים זו. ברגע שמבינים את העיקרון הזה לעומק, מבינים את החיים. המדריך לאהבה עצמית מעבר להיותו ספר, הוא דרך חיים. אנשים מספרים שהם חוזרים לספר הזה שוב ושוב ומתרגלים את הרעיונות שבו. 

להזמנת אחד או שני הספרים בפורמט דיגיטלי יש ללחוץ כאן!

מי האויב הכי גדול שלך ואיך אפשר להתיידד איתו - ספר דיגיטלי ספר זה הוא סוג של המשך טבעי למדריך לאהבה עצמית והוא מתמקד במערכת היחסים שאנחנו מנהלים עם האגו. מערכת יחסים שיכולה להיות הרסנית, אך אם אנחנו פועלים מתוך מודעות אנחנו יכולים להפוך אותה למערכת יחסים ידידותית ותומכת ואת חיינו, לקלים יותר.
אתה יכול גם לשנות את הכותרת הרשומה לעיל ולהוסיף גם מאמרים חדשים. ערוך את המאמרים שלך מהכרטיסייה דפים על ידי לחיצה על כפתור העריכה. זהו מאמר כללי שתוכלו להשתמש בו להוספת תכני מאמרים / נושאים באתר שלכם.
אתה יכול לערוך את כל הטקסט הזה ולהחליף אותו בכל מה שיש לך לומר במאמר החדשות / הנושא שלך. אתה יכול גם לשנות את הכותרת הרשומה לעיל ולהוסיף גם מאמרים חדשים.
ערוך את המאמרים שלך מהכרטיסייה דפים על ידי לחיצה על כפתור העריכה. זהו מאמר כללי שתוכל להשתמש בו להוספת תכני מאמרים / נושאים באתר שלך.

להזמנת אחד או שני הספרים בפורמט דיגיטלי יש ללחוץ כאן!

להזמנת אחד או את שני הספרים בפורמט דיגיטלי יש ללחוץ כאן!