ביטחון הוא חצי ניצחון - קורס לחיזוק הביטחון העצמי

הרבה אנשים חושבים שאם היה להם ביטחון עצמי החיים שלהם היו הרבה יותר טובים

הם לא היו מרגישים צורך לרצות, כדי שיאהבו אותם הם לא היו פוחדים להגשים את החלומות שלהם, הם לא היו מרגישים לא ראויים ומסתכלים על "העולם" מהצד, מערכות היחסים שלהם היו טובות ופשוטות יותר, הם היו מקבלים את השכר שמגיע להם ולא מתפשרים על פחות הם היו בזוגיות טובה ועוד... 

האמת, הם צודקים... 

אחרי שעשיתי סקר בו מעל 60 אנשים תיארו כמה הם "מפספסים" בחיים בגלל התחושה שאין להם ביטחון עצמי. כמה הם מוותרים לעצמם ולא מממשים את עצמם ואת החלומות שלהם, כמה כאב הם חווים בגלל זה וכמה התפשרויות הם עושים בחיים... הבנתי שהקורס הזה זה MUST.

זו הסיבה שיצרתי את הקורס "ביטחון הוא חצי ניצחון" (משפט ששמעתי כל כך הרבה פעמים בחיי).

לקחתי את הכלים בהם אני השתמשתי ואת התרגילים שעשיתי לעצמי שהפכו אותי מ"הילדה שהולכת ליד הקיר" (כך כינו אותי במקום העבודה הראשון שעבדתי אחרי הלימודים, בגלל שהייתי כל כך ביישנית), למי שאני היום.

זה קורס, שכאמור התחיל מסקר שהבהיר לי את הצורך של אנשים לחזק את הביטחון העצמי ועל הדרך הוא "גילה" נתיב חדש (נוסף), כקורס להורים עם ילדים בגילאי בית ספר שרצו לחזק את הביטחון לילדים ואת הקשר עמם.

זה קורס שכולו תרגילים שיעזרו לך להכיר בערך של עצמך ולחזק את הביטחון העצמי, בדרך מהנה של סרטוני וידאו קצרים והסבר על המשימה. 

הורים שרכשו את הקורס לעבודה עם ילדיהם פשוט צפו בשיעור יחד ואחר כך כל אחד מהם עשה את המשימה בנפרד, כשבסוף הם נפגשו לשתף ולדון במשימה שעשו בכל שלב, בחוויה שלהם וברגשות שחוו.

זה ללא ספק העצים הן את הילד והן את ההורה ותרם לקשר ביניהם. 

להצטרפות לקורס לחצי כאן!

* הערה חשובה - הגישה לקורס תישלח לך תוך 24 שעות מרגע ההרשמה.