שומרים על תדר גבוה - קבוצה 11

איך היית מרגישה אם מהות החיים שלך היתה לחיות, לצחוק ולאהוב?

האמת, זו המהות שלנו - של כולנו... רק שלימדו אותנו לשכוח אותה. 

במקום להיות נוכחות בחיים, למדנו לדאוג לעתיד, להאשים את העבר ולשרוד את ההווה.

שכחנו שהערך שלנו נגזר מעצם היותנו ולא ממה שנעשה, מה שאחרים יחשבו עלינו, כמה אנחנו רזות, מה גודל הבית שלנו ומה "גודל" חשבון הבנק שלנו.

שכחנו שאנחנו לא לבד ושה"רוח" היא פרטנרית מושלמת ליצירת חיים של שלווה ואהבה.

שכחנו איך זה להיות בתדר גבוה, לחוות רגשות שהם בתדר גבוה (הארה, אהבה, שמחה, וכד') כדרך חיים, כדרך למשוך לחיינו דברים בתדר דומה.

זו הסיבה שיצרתי את תהליך "שומרים על תדר גבוה" - תהליך שמזכיר לנו שכשאנחנו בטוב, זה מדבק ומשפיע על הסובבים שלנו וככה יוצר אדוות שבסופו של דבר, משפיעות על העולם כולו. 


"שומרים על תדר גבוה" זה תהליך בן 21 ימים שמתנהל בקבוצת ווטסאפ + 3 מפגשי זום שמטרתו להיות באנרגיה גבוהה, להיות במודעות לאנרגיה שלנו ולמה שיוצר את התדר שלנו ולפעול מתוך בחירה מודעת. (מתחילים ב - 12.01.24). 

התדר שלנו הוא מגנט שמושך לחיינו אנשים וסיטואציות. כולנו משדרים תדרים ומושכים תדרים. כאשר אנחנו בתדר גבוה אנחנו מושכים לחיינו דברים שנמצאים בתדר דומה. התוצאה של זה היא שאנחנו מרגישים יותר טוב עם עצמנו ועם העולם, יותר קלילות נכנסת לחיינו, אנחנו מודעים לאפשרויות הבחירה שלנו ופועלים מהמקום הזה ואנחנו "מפיצים" הלאה את הטוב הזה מכיוון שהתדר מדבק.

 מצטרפים בלחיצה כאן!


זה הזמן לבחור בעצמך!!!

להפסיק לתת לעצמך "להתמוטט" מכל מה שמישהו אחר אמר או עשה

לא לוותר על החלומות שלך בגלל פחדים (שלך או של אחרים)

לא לספר לעצמך סיפורים על למה לא, אלא לבחור ב - כן! ולהתאמן על צמיחה אישית, אמונה בעצמך ויצירת חיים של שגשוג, בסביבה תומכת

ובעיקר... שומרים על תדר גבוה והופכים את עצמנו למגנט של אנשים, סיטואציות ונסיבות בתדר דומה


ההשקעה שלך בתהליך 287 שקלים בלבד.


כל הפרטים וההרשמה בלחיצה כאן!


מתחילים ב - 12.01.23