תכנית הליווי האישית "זה הזמן לאהוב את עצמך יותר"

תכנית הליווי האישית "זה הזמן לאהוב את עצמך יותר"

20/11/2013

הדרך לעבוד איתי הכי קרוב שאפשר. בתהליך מדהים, במערכת אינטראקטיבית, אני אתן לך את הדרך צעד אחר צעד איך לפתח אהבה עצמית רבה יותר, איך לשים את עצמך במקום הראשון, בלי להרגיש אשמה (כשאת שמה את עצמך במקום הראשון, גם העולם שם אותך שם), ואיך ליצור לעצמך חיים של הגשמה, שמחה, רוגע ואהבה. זוהי תכנית שכולה משימות, בה את ואני חולקות יומן משותף, דרכו אני מלווה אותך בדרך להגשמת מי שאת באמת.

קרא עוד
שומרים על תדר גבוה - קבוצה 11

שומרים על תדר גבוה - קבוצה 11

11/11/2022

תהליך בן 21 ימים שמתנהל בקבוצת ווטסאפ + 3 מפגשי זום שמטרתו להיות באנרגיה גבוהה, להיות במודעות לאנרגיה שלנו ולמה שיוצר את התדר שלנו ולפעול מתוך בחירה מודעת. (מתחילים ב - 12.01.24). התדר שלנו הוא כמו מגנט שמושך לחיינו אנשים וסיטואציות. כולנו משדרים תדרים ומושכים תדרים. כאשר אנחנו בתדר גבוה אנחנו מושכים לחיינו דברים שנמצאים בתדר דומה. התוצאה של זה היא שאנחנו מרגישים יותר טוב עם עצמנו ועם העולם, יותר קלילות נכנסת לחיינו, אנחנו מודעים לאפשרויות הבחירה שלנו ופועלים מהמקום הזה ואנחנו "מפיצים" הלאה את הטוב הזה מכיוון שהתדר מדבק.

קרא עוד
ספרים דיגיטליים

ספרים דיגיטליים

01/08/2008

המדריך לאהבה עצמית - ספר דיגיטלי זה ספר שיצא לאור בשנת 2011 ומסביר בבהירות על מערכת היחסים שלנו עם עצמנו ואיך היא משפיעה על כל תחום בחיינו. נקודת המוצא של הספר היא שיש לנו מערכת יחסים אחת בחיים - עם עצמנו, וכל שאר מערכות היחסים הן השתקפויות של מערכת יחסים זו. ברגע שמבינים את העיקרון הזה לעומק, מבינים את החיים. המדריך לאהבה עצמית מעבר להיותו ספר, הוא דרך חיים. אנשים מספרים שהם חוזרים לספר הזה שוב ושוב ומתרגלים את הרעיונות שבו. מי האויב הכי גדול שלך ואיך אפשר להתיידד איתו - ספר דיגיטלי ספר זה הוא סוג של המשך טבעי למדריך לאהבה עצמית והוא מתמקד במערכת היחסים שאנחנו מנהלים עם האגו. מערכת יחסים שיכולה להיות הרסנית, אך אם אנחנו פועלים מתוך מודעות אנחנו יכולים להפוך אותה למערכת יחסים ידידותית ותומכת ואת חיינו, לקלים יותר.

קרא עוד
דיסק דיגיטלי - בדרך של אהבה

דיסק דיגיטלי - בדרך של אהבה

01/01/2018

דיסק ובו שלוש הרצאות מעצימות מתחום האימון הרוחני: 1. אהבה עצמית 2. מיקוד שליטה פנימי וחיצוני 3. ציפיות ניתן להקשיב לדיסק דרך המחשב, אייפד או טלפון נייד

קרא עוד
ערכת "עשרה כלים לאימון עצמי" - דיגיטלית

ערכת "עשרה כלים לאימון עצמי" - דיגיטלית

06/02/2012

הדרך שלך לאמן את עצמך, בזמנך הפנוי ולאמץ לחייך כלים של התפתחות אישית שישדרגו את חייך. הרבה אנשים לא יכולים להרשות לעצמם אימון 1:1, להתחייב לאימון, לא יודעים בדיוק מה המטרה שלהם, רק יודעים שהם רוצים שינוי, מתקשים לצאת מהבית ביום קבוע ושעה קבועה וכו'... עבורם יצרתי את ערכת "עשרה כלים לאימון עצמי". ערכה שכל מטרתה היא להטמיע כלים מתחום האימון ולתרגל אותם, עד שיהפכו לדרך חיים... (בעבר זו היתה ערכה פיזית. כשכל הערכות נגמרו היא הפכה לדיגיטלית כדי לאפשר לאנשים לעשות את התהליך בהשקעה קטנה יותר).

קרא עוד
כנות חסרת בושה - איך לבקש יותר כסף בלי להרגיש אשמה או בושה - מדריך דיגיטלי

כנות חסרת בושה - איך לבקש יותר כסף בלי להרגיש אשמה או בושה - מדריך דיגיטלי

20/08/2023

מדריך דיגיטלי שמטרתו לתת לך אומץ, כוח, אמונה שמותר לך לבקש את הכסף שמגיע לך ולקבל את זה. מהחיים למדתי שכאשר לא נעים לנו, כאשר אנחנו מוכנים להסתפק בבינוניות, כשאנחנו מרגישים לא מספיק וכד'... ככה גם העולם מתייחס אלינו. במדריך הזה הצגתי את הכלים שאני השתמשתי בהם כדי לקבל את מה שמגיע לי ויותר, גם כשזה נראה בלתי אפשרי.

קרא עוד
קורס ביטחון עצמי

קורס ביטחון עצמי

20/11/2023

הרבה אנשים חושבים שאם היה להם ביטחון עצמי החיים שלהם היו הרבה יותר טובים. הם לא היו מרגישים צורך לרצות, כדי שיאהבו אותם הם לא היו פוחדים להגשים את החלומות שלהם הם לא היו מרגישים לא ראויים ומסתכלים על "העולם" מהצד מערכות היחסים שלהם היו טובות ופשוטות יותר הם היו מקבלים את השכר שמגיע להם ולא מתפשרים על פחות הם היו בזוגיות טובה ועוד... האמת, הם צודקים... זו הסיבה שיצרתי את קורס ביטחון עצמי. קורס שכולו תרגילים שיעזרו לך להכיר בערך של עצמך ולחזק את הביטחון העצמי, בדרך מהנה. (לאחרונה רכשו את הקורס הורים שרצו לחזק את מערכת היחסים עם ילדיהם. ההורים והילדים עשו את המשימות בנפרד, ואחר כך ישבו, שיתפו ודנו במשימה שעשו, בכל שלב).

קרא עוד